Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Θωμάς Αυγερινός : ''Σημασία έχει να μαθαίνεις από τα λάθη και να προχωράς''.

Είναι νέος, ταλαντούχος, διαθέτει φοβερή ενέργεια και χιούμορ, μα πάνω απ' όλα είναι ένας ενδιαφέρων χαρακτήρας. Με τον Θωμά Αυγερινό (ο οποίος είναι και αυτός Τοξότης στο ζώδιο), γνωριστήκαμε για πρώτη φορά σε ένα γύρισμα ενός διαφημιστικού προϊόντος. Ο ίδιος είναι ηθοποιός, ασχολείται πολλά χρόνια με την τέχνη της υποκριτικής και έχει συμμετάσχει σε αρκετές τηλεοπτικές διαφημίσεις και σειρές. Φέτος θα τον απολαύσουμε στην σπαρταριστή κωμωδία του Ant-1 ''Πέτα τη Φριτέζα'' (από Δευτέρα 24/9 στις 22:00). Mε τον Θωμά συναντηθήκαμε την Παρασκευή στις 31 Αυγούστου, σε ένα από τα αγαπημένα του στέκια. Ο λόγος για το cafe bar-restaurant ''Babaka's (Παπαδιαμαντοπούλου 30). Ένας ιδιαίτερα ζεστός και φιλόξενος χώρος, στον οποίο μπορείς να κάτσεις με την παρέα σου, όποια ώρα της ημέρας εσύ θέλεις. Τον ίδιο τον γνώρισα λίγο παραπάνω κατά την διάρκεια της κουβέντας που κάναμε. Ήρθε η ώρα λοιπόν, να τον μάθετε και εσείς :

- Από πότε ασχολήθηκες Θωμά με την τέχνη του θεάτρου?

Από μικρή ηλικία,ήθελα να γίνω παπάς ή ηθοποιός. Δοκίμασα να κάνω το πρώτο, το σπούδασα. Όσον αφορά την ηθοποία, όμως, από το σχολείο συμμετείχα σε αρκετές παραστάσεις και αυτό ήταν,αν θες ένα κίνητρο που με βοήθησε να πάρω αυτή την απόφαση, να κατέβω από Κατερίνη Αθήνα και έτσι να βρω την τύχη μου.

-Υπήρχαν άνθρωποι που σε βοήθησαν να βελτιωθείς σε αυτόν τον χώρο?

Αρκετοί. Σε αυτόν όμως που θέλω να πω πολλά ευχαριστώ είναι ο Αλέξανδρος Λιακόπουλος, ο οποίος με στήριξε πάρα πολύ. Ήταν ένα χέρι βοηθείας γι'αυτό που είμαι σήμερα.


-Θα σε δούμε φέτος στο ''Πέτα τη Φριτέζα'' του Ant-1. Πως προέκυψε η συμμετοχή σου στη σειρά?

Μέσω κάποιων φίλων μου, έμαθα ότι θα γίνει κάποιο casting για αυτή τη σειρά. Αρχικά,όταν πήγα, με προόριζαν για κάποιον άλλο ρόλο (έναν άνθρωπο με κινητικά προβλήματα). Σημειωτέον ότι όταν με είδε ο σκηνοθέτης και μου έδωσε το σενάριο, έπρεπε εγώ μέσα σ'ένα τέταρτο να μάθω τις 2 σελίδες που μου είχαν ανατεθεί και να αποδώσω σωστά τον ρόλο. Ωστόσο, επειδή τον χαρακήρα μου δεν τον έπαιξα όπως έπρεπε, επειδή δεν ήμουν και στην καλύτερη μου φάση, μου έδωσαν τελικά τον ρόλο που θα δείτε. Ευχαριστώ πάρα πολύ τα παιδιά του Ant-1.

-Ποιος είναι αυτός ο ρόλος που θα σε δούμε? Έχει κοινά στοιχεία με τον ''Θωμά''?

Αυτός ο χαρακτήρας είναι λίγο ''μαγκάκι'', λίγο''αλητάκι''. Άκρως αντίθετος από τη ζωή μου. Ωστόσο κοινό μας στοιχείο είναι το θράσος και η τόλμη μας.



-Η συγκεκριμένη σειρά έχει όλα τα φόντα για να γίνει επιτυχημένη. Πόσο όμως θα επηρεαστεί το παίξιμό σου αν δεν πάει καλά?

Κοίτα, είναι ένα θέμα που ναι μεν με αφορά, αλλά σε προσωπικό βαθμό, ως ηθοποιός, δεν θα με επηρεάσει. Θα στενοχωρηθώ δηλαδή αλλά αυτό δεν θα επηρεάσει τον επαγγελματισμό μου.


-Πέρσι ο Ant-1 προέβαλλε τη σειρά ''Κάτι Χωρισμένα Παλικάρια''. Θεωρείς, ως τηλεθεατής, ότι δεν είχε την αναμενόμενη επιτυχία, λόγω της πλοκής ή των πολλών μετακινήσεων ώρας και μέρας?

Το δεύτερο.Υπήρχε ένα αλλόκοτο πρόγραμμα, το οποίο αποσυντόνιζε τον κόσμο. Εύχομαι να μη συμβεί και με μας (γέλια).

-Έχεις δεχτεί κάποια ακραία εκδήπωση θαυμασμού από κάποιο αγόρι η κοπέλα?

Μου είχε στείλει κάποια στιγμή μία κοπέλα από την Καβάλα,όταν με είχε παρακολουθήσει μάλλον από κάποιο διαφημστικό την εξής ατάκα: ''Είσαι καταπληκτικός. Θέλω να σε δω στο θέατρο'' Ακόμα περιμένω να έρθει να με δει (γέλια).



-Ποιο είναι το πιο δυνατό σου πλεονέκτημα/μειονέκτημα ? 


Από τη φύση μου είμαι κοινωνικός και ευχάριστος. Το πιο σημαντικό όμως είναι να δίνεις αγάπη και να βοηθάς τον κόσμο. Να μη μένεις στα άσχημα λόγια. Από την άλλη, όμως, έχω μία μεγάλη ευαισθησία στη λέξη ''οικογένεια''. Πρέπει να εκτιμάς εκεί που μεγάλωσες. Όταν καταφέρω να μαζέψω κάποια χρήματα, θα τα δώσω σε σύλλογο καρκινοπαθών στην Κατερίνη. Από την πορεία όμως μέχρι στιγμής της ζωής μου έχω μάθει ότι ''Η ζωή είναι ένα μικρό ταξίδι. Πρέπει να ρισκάρεις γι'αυτά που θέλεις και ονειρεύεσαι''.

-Τι κοιτάς πρώτα σ'έναν άνθρωπο για να φλερτάρεις? Έχεις ερωτευτεί ποτέ?


Τα μάτια λένε πολλά. Αυτά κοιτάω πρώτα. Δεν μπορείς να κρυφτείς από τα μάτια γιατί σε προδίδουν. Έχω ζήσει όλα τα είδη του έρωτα (παιδικό, εφηβικό, ενήλικο). Το συναίσθημα αυτό είναι απεριόριστο. Πολλές φορές όμως έχει τύχει να δοθώ 100% σε μία κοπέλα και από αυτήν να παίρνω μόνο το 30-40%. Αυτό όμως το καταλαβαίνω αργότερα. Σημασία έχει να μαθαίνεις από τα λάθη σου και να προχωράς.




-Ποιο είναι το μότο που ακολουθείς στη ζωή σου?


Πρέπει να ρισκάρουμε γι'αυτά που θέλουμε.Να προσπαθούμε για τα όνειρα μας όσο αδύνατα και αν φαίνονται. Για να τα κάνουμε όμως όλα αυτά πρέπει να βρούμε την δύναμη του εσωτερικού μας κόσμου. Εγώ κατέβηκα από Κατερίνη Αθήνα για να κυνηγήσω το όνειρό μου, χωρίς καν να ξέρω τίποτα και κανέναν. Για μένα αυτό ήταν το μεγαλύτερο ρίσκο που πήρα στη ζωή μου.






Ευχαριστώ τον Θωμά γι'αυτή την πολύ όμορφη συνέντευξη. Εύχομαι να πραγματοποιήσει ό,τι ονειρεύεται και ό,τι επιθυμεί. Καλή επιτυχία στο καινούριο του ξεκίνημα στον Ant-1. Πρεμιέρα 24/9 στις 22:00 το βράδυ.


Σχόλια