Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σαλίνα Γαβαλά: «Χάρη στα “Όνειρα Γλυκά”, αγαπήσαμε και πάλι τον εαυτό μας»

Πάτησα γερά στα πόδια μου τον τελευταίο χρόνο!

Θετική αύρα, αισιοδοξία και ελπίδα είναι μερικά από τα στοιχεία που αντικρίζεις στο βλέμμα της Σαλίνας Γαβαλά, από την πρώτη στιγμή. Η ίδια, παρευρέθηκε, πριν από λίγες ημέρες, στο studio του radiobook.gr και μας μίλησε, εκτός των άλλων, για την καινούρια της δισκογραφική δουλειά (Μόνο οι Γενναίοι), την επιτυχία της με την μουσικοθεατρική παράσταση “Όνειρα Γλυκά”, καθώς και τα επόμενα επαγγελματικά της σχέδια.

1. Σε ποια φάση σε βρίσκουμε αυτή τη περίοδο;

Είμαι σε μία γεμάτη και δημιουργική περίοδο, γιατί ετοιμάζουμε περιοδεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη τις προσεχείς ημέρες. Επιπλέον, είμαι πολύ χαρούμενη για την πορεία του καινούριου μου κομματιού “Μόνο οι Γενναίοι”.


2. Σε όλη την διάρκεια της καλλιτεχνικής σου πορείας, υπήρχαν εμπόδια που να σε επηρέασαν αρνητικά;

Ο καλλιτεχνικός χώρος είναι πάντα γεμάτος εμπόδια, σε όποια φάση και να είσαι.
Αυτό τελικά είναι καλό γιατί αναγκάζεσαι κάθε φορά να ξεπερνάς τον εαυτό σου. Εγώ νοιώθω ότι πάτησα γερά στα πόδια μου τον τελευταίο χρόνο, γιατί όταν ξεκίνησα, προσπαθούσα σε συνεργασία με άλλους καλλιτέχνες να κερδίσω την δύναμη και τον εαυτό μου. Και τελικά συνειδητοποίησα ότι τον εαυτό μου τον βρήκα, όταν έψαξα μέσα μου.

3. Είσαι ένας άνθρωπος που εκπέμπεις θετικότητα και αισιοδοξία. Ποια συμβουλή θα έδινες στους ανθρώπους, για να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα;

Κατ’ αρχάς θέλω να σου πω ότι, και εγώ, ήμουν από τους ανθρώπους, που έβλεπα το ποτήρι μισοάδειο, όχι μισογεμάτο. Έκανα πάρα πολύ προσπάθεια με τον εαυτό μου για να επικεντρώνομαι στις ωραίες σκέψεις (διαβάζοντας βιβλία αυτοβελτίωσης, εσωτερισμού, θετικής σκέψης κ.τ.λ.).
Κατάλαβα, λοιπόν, ότι πρέπει να είμαι συνειδητή στο κάθε τι. Να αναγνωρίζω τη σκέψη μου. Να γεύομαι την κάθε μου στιγμή. Μάλιστα, πριν κοιμηθώ, γράφω τα πράγματα, στα οποία ήμουν ευγνώμων μέσα στην μέρα.

4. Την φετινή season συνεργάστηκες με την Ελπίδα στην μουσικοθεατρική παράσταση “Όνειρα Γλυκά”. Πως προέκυψε αυτή η συνεργασία;

Ήταν ιδέα του Αντώνη Λουδάρου. Η ίδια η Ελπίδα ήταν πραγματική έκπληξη. Υποκριτικά δεν φανταζόμασταν ότι θα έχει τέτοια αμεσότητα. Έπαιζε και το ζούσε. Σου μετέδιδε συγκίνηση, αισιοδοξία και ελπίδα. Ήταν ιδανική η επιλογή της.

5.Υπήρχε κάποια εποικοδομητική κριτική, που να δέχτηκες, όσον αφορά την παράσταση;

Όλες οι κριτικές ήταν πραγματικά διθυραμβικές. Όλοι μάς έλεγαν πόσο τους είχαμε συγκινήσαμε, πόσο είχαν ταυτιστεί, πόσο τους κερδίσαμε... Όχι μόνο με τη φωνή μας, αλλά κυρίως με το γεγονός ότι τους βοηθήσαμε να γίνουν καλύτεροι.
Βάλαμε ένα λιθαράκι για να γίνει ο κόσμος καλύτερος. Βοηθήσαμε τον καθένα να βρει τον εαυτό του. Ήταν κάτι που δεν το είχα ξαναβιώσει. Εξ’ άλλου αυτή η παράσταση είχε να κάνει με την αυτοβελτίωση. Πρέπει ο καθένας να αγαπήσει τον εαυτό του πρώτα και ύστερα να αγαπήσει τους γύρω του.

6.Είχες πει σε παλαιότερη συνέντευξη σου ότι ο έρωτας είναι μία διαδρομή από το «γοητεύομαι στο απογοητεύομαι». Αυτό θεωρείς, γίνεται, λόγω του εφήμερου, που συνηθίζεται δυστυχώς τα τελευταία χρόνια;

Στα προηγούμενα έτη, οι γυναίκες έκαναν περισσότερους συμβιβασμούς…ήταν πιο ανεκτικές. Τώρα ζούμε στην εποχή της ταχύτητας. Πιο γρήγορα μπαίνουμε σε μια κατάσταση, πιο γρήγορα σταματάμε να προσπαθούμε...
Όσον αφορά εμένα, ήμουν αρκετές φορές αυτοκαταστροφική. Παλιότερα ερωτευόμουν ανθρώπους που μου κάλυπταν όλες τις ανασφάλειες. Όσο προχωράνε τα χρόνια, τις καλύπτω μόνη μου. Τώρα ξαναερωτευόμαι σαν έφηβη, σαν ένα μικρό παιδί.

7. Ποιο είναι το μάθημα ζωής, λοιπόν, που έχεις αποκομίσει, κάνοντας τον απολογισμό σου για ό, τι έχεις βιώσει μέχρι στιγμής στην διαδρομή της ζωής σου;

Πρέπει να είμαστε πιο επιεικείς με τους γύρω μας. Να είμαστε πιο γενναιόδωροι και μεγαλόψυχοι. Να αφήσουμε πίσω τις κακίες μας και τα αρνητικά συναισθήματα. Ακόμα κι αυτούς, που μας έχουν πληγώσει, να τους κάνουμε μία νοητή αγκαλιά. Είναι λυτρωτικό για τον καθένα μας να συγχωρούμε. Μόνο ο θυμός, είναι ο εχθρός σου. Κανένας άλλος. Εγώ προσωπικά είμαι πολύ ευγνώμων, γιατί συνειδητοποίησα ότι όποιες αποτυχίες έχω ζήσει σε επαγγελματικό επίπεδο, έχουν συντελέσει στο να αναγκαστώ να κάνω μία γενναία βουτιά στην ψυχή μου καταθέτοντας την στους τομείς που αγαπώ, στο θέατρο και το τραγούδι. 

Αυτή είναι η καινούρια δουλειά της Σαλίνας Γαβαλά, που έχει ξεπεράσει ήδη τα 70.000 views:

Λεπτομέρειες για τις επερχόμενες εμφανίσεις της, μπορείτε να δείτε στα social media της:
 https://www.facebook.com/gavalasalina?epa=SEARCH_BOX
 https://www.instagram.com/salinagavala/?hl=el
 https://www.facebook.com/salinaofficial/

Σχόλια