Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μυρτώ Βασιλείου: " Το σημαντικό είναι να κάνεις την μουσική που θέλεις εσύ, χωρίς εκπτώσεις"



Παρ’ όλο το νεαρό της ηλικίας της, έχει καταφέρει να συνεργαστεί με  πολλούς αξιόλογους καλλιτέχνες του ελληνικού πενταγράμμου σημειώνοντας την δική της πορεία στο μουσικό γίγνεσθαι.
Ο λόγος για την Μυρτώ Βασιλείου, η οποία με την κυκλοφορία των 2 πρώτων albums της (Μαζί το Χειμώνα και Καταφύγιο) έχει καταφέρει να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα και να αποσπάσει ιδιαιτέρα θετικά σχόλια, μέσα από τα projects που μας έχει προσφέρει στο Youtube.

Η ίδια μας μίλησε για τα πρώτα βήματα που έκανε στον χώρο της μουσικής, τα “μαθήματα ζωής” που πήρε από την Νατάσσα Μποφίλιου, τον Γιώργο Περρή, τον Μάριο Φραγκούλη καθώς και λεπτομέρειες γύρω από την καινούρια της δουλειά, με τίτλο “Καταφύγιο”

1. Μυρτώ, από μικρή ηλικία έκανες τις δικές σου προσπάθειες (συμμετοχή σε χορωδίες και μουσικούς διαγωνισμούς) κυνηγώντας το πάθος σου για την μουσική. Θυμάσαι την ημέρα που ανακάλυψες το πηγαίο σου ταλέντο στο τραγούδι;

Η πρώτη ανάμνηση που μου έρχεται στο μυαλό είναι όταν ήμουν 8 χρονών, νομίζω. Κάναμε το μάθημα της μουσικής στο δημοτικό και ο δάσκαλός μας, ένας καταπληκτικός άνθρωπος και μουσικός, είχε αρχίσει να οργανώνει τη γιορτή του σχολείου. Έψαχνε, λοιπόν, να βρει ένα παιδί που θα τραγουδούσε ένα παλιό, αφρικάνικο τραγούδι. Αφού μας έκανε κανονικότατη οντισιόν, στο τέλος επέλεξε εμένα. Ήταν η πρώτη φορά που τραγούδησα μπροστά σε κόσμο. Από τότε, όπως καταλαβαίνετε, δεν είχα αφήσει γιορτή για γιορτή.
2. Το 2014, η Νατάσσα Μποφίλιου, σε είχε προτείνει στον Κώστα Τσίρκα, για την δημιουργία του 1ου σου άλμπουμ. Τι είναι αυτό που έχεις “κρατήσει” από την Νατάσσα για να ξεχωρίσεις στο μουσικό πεντάγραμμο;

Η Νατάσσα είναι ο πιο ανιδιοτελής και δοτικός άνθρωπος που έχω γνωρίσει σ’ αυτόν τον χώρο. Πέρα από τις μουσικές και καλλιτεχνικές συμβουλές, που κάθε φορά αναλύουμε και συζητάμε, έχω ξεχωρίσει τον τρόπο με τον οποίο μας υπενθυμίζει συνεχώς από που ξεκίνησε, με ποιους ξεκίνησε, ευγνωμονεί τους ανθρώπους που τη βοήθησαν, δεν ξεχνάει ποτέ. Με τη σειρά της κι εκείνη δίνει απλόχερα ό,τι μπορεί να δώσει προκειμένου να κάνει κάποιον χαρούμενο και να τον βοηθήσει. Ως προς αυτό, είναι το απόλυτο παράδειγμα προς μίμηση γιατί το θέμα δεν είναι μόνο να ξεχωρίσεις στο μουσικό πεντάγραμμο αλλά και σαν άνθρωπος, γενικότερα!
3. Στα clips που έχουν δημοσιοποιηθεί στο Youtube, (Ανοιξιάτικη Μέρα, Το Μέσα Μου Φως, Η Χώρα Μου) συμμετέχουν δικοί σου άνθρωποι. Αυτό το κάνεις γιατί αισθάνεσαι ασφαλής ή γιατί φοβάσαι τις αλλαγές προσώπων σε κάθε σου εγχείρημα;

Αυτό με τα clips το κάνουμε γιατί με τους φίλους μας και την οικογένεια μας, περνάμε καλά, φτιάχνουμε κάτι που όλοι μαζί που όταν το βλέπουμε, γελάμε και συγκινούμαστε! Δε θα ‘λεγα ότι φοβάμαι τις αλλαγές προσώπων, ίσα ίσα, χαίρομαι πολύ να γνωρίζω ανθρώπους και να συνεργαζόμαστε, να μοιραζόμαστε τις σκέψεις μας και τη δημιουργική μας τάση.
4. Έχεις αποκτήσει μία σταθερή δυναμική στο Youtube, αφού και τα 3 σου projects, κυμαίνονται στα 30.000 views. Πως καταφέρνει ένας καλλιτέχνης να έχει σταθερό κοινό, και με ποιο τρόπο, μπορεί να το κάνει ολοένα και αυξανόμενο;

Δεν ξέρω ακριβώς ποιο είναι το μυστικό. Εξάλλου η μουσική είναι και λίγο υποκειμενική. Μπορεί ξαφνικά να βγάλεις ένα τραγούδι και να “αγγίξεις” πολύ κόσμο και το αντίθετο. Το σημαντικό είναι να κάνεις τη μουσική που θες εσύ, να μην κάνεις εκπτώσεις και κάθε φορά να γίνεσαι καλύτερος. Νομίζω πως αυτή η αλήθεια θα “τραβήξει” τον κόσμο προς το μέρος σου.

5.Ανάμεσα σε πολλούς καλλιτέχνες που έχεις συνεργαστεί, είχες την ευκαιρία να βρεθείς στο ίδιο stage με τον Μάριο Φραγκούλη και τον Γιώργο Περρή. Ποιο είναι το μάθημα ζωής που έχεις αποκομίσει από τους 2 καλλιτέχνες;

Τι να πω τώρα εγώ για τον Μάριο Φραγκούλη; Κάναμε μαζί μια ολόκληρη περιοδεία σε Ελλάδα και Κύπρο και μέσα σε ένα καλοκαίρι κέρδισα τόσα πολλά,  που σ’ άλλη περίπτωση θα χρειαζόμουν χρόνια για να τ’ αποκτήσω. Ξέρει ακριβώς τι θέλει να κάνει και πως θα το κάνει. Έχει μια συγκλονιστική φωνή και ερμηνείες μοναδικές που έχουν “κάτσει” για τα καλά μες στο μυαλό μου! Με τον αγαπημένο μου Γιώργο Περρή, ο οποίος ευθύνεται και για τη γνωριμία μου με τον Μάριο, βρεθήκαμε μαζί επί σκηνής πριν λίγο καιρό. Δοτικός, πρόθυμος να σε βοηθήσει και να σου δείξει χωρίς να το “παίξει” δάσκαλος. Από την πρώτη στιγμή ένιωσα την ασφάλεια που χρειάζομαι για να πω ότι όλα θα πάνε καλά. Δε λέω τίποτα άλλο, παρά μόνο ότι θέλω να επαναληφθεί ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ!

6.Περίγραψέ μου την πιο άβολη στιγμή, που έχεις βιώσει κατά την διάρκεια μιας συναυλίας σου και τον τρόπο που κατάφερες να την διαχειριστείς.

Δεν έχω ζήσει κάποια ιδιαίτερα άβολη στιγμή προς το παρόν. Θυμάμαι μια φορά που είχα ξεχάσει να ανοίξω το μικρόφωνο μου και συνέχισα να τραγουδάω ενώ όλοι με κοιτούσαν με απορία. Για γέλια εντελώς!

7.Με βάση τις εμπειρίες που έχεις αποκομίσει στα 25 σου χρόνια, θα ήθελα να μου πεις τι είναι για σένα ο “έρωτας”. Θεωρείς ότι οι εφήμερες καταστάσεις της σημερινής εποχής, έχουν συμβάλλει στο να χαθεί η δυναμική του;

Δεν πιστεύω πως η δυναμική του έρωτα μπορεί να χαθεί ή να πει κάποιος “είμαι λίγο ερωτευμένος”. Ή είσαι ή δεν είσαι. Κάτι άλλο αλλοιώνουν αυτές οι καταστάσεις που δεν μπορώ να προσδιορίσω με σιγουριά αλλά το ψάχνω. Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν καταφέρεις να τον νιώσεις μόνο τυχερός είσαι. Η ζωή ενός ερωτευμένου διαφέρει τρομακτικά από κάποιου που δεν είναι. Η δύναμη που σου δίνει, τελικά, είναι ανυπέρβλητη όσο πόνο κι αν σου ‘χει φέρει.
8.Η νέα σου ολοκληρωμένη δουλειά ονομάζεται “Καταφύγιο”.
Ποιο είναι για σένα το «καταφύγιο» στη ζωή σου, που σε κάνει να ηρεμείς και να ανακτάς δυνάμεις;
Ποια μηνύματα και συναισθήματα περνάς μέσα από το 2ο σου δίσκο;

Χωρίς δεύτερη σκέψη, οι άνθρωποί μου! Οι φίλοι μου, η οικογένειά μου κι όλα αυτά που με κάνουν να νιώθω ήρεμη.
Κάθε τραγούδι του δίσκου αυτού μιλάει, κατά κάποιον τρόπο, για ένα “καταφύγιο”. Είτε για ένα σπίτι που μπορεί να νιώθει κάποιος προστατευμένος μέσα σ’ αυτό, είτε για ένα πρόσωπο που τον κάνει να νιώθει ασφάλεια είτε για άλλες έννοιες που όμως σε κάνουν να νιώθεις λυτρωμένος. Αυτό είναι και το μήνυμα άλλωστε. Ο καθένας έχει πάντα, κάπου, κάτι που αντλεί δύναμη απ’ αυτό. Αρκεί να το βρει κι όταν το βρει, να το κρατήσει!





Σχόλια