Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Άννα Ψυχογιού: "Σε αυτό που πιστεύω είναι η δύναμη της έλξης. Σκεφτόμαστε, πράττουμε, γίνεται..."


Γεννήθηκε στην Σουηδία και μεγάλωσε στην Κρήτη. 
Μας συστήθηκε το 2016 (με το «Έτσι μ’αρέσει να ζω») και έκτοτε μας έχει παρουσιάσει πολύ ενδιαφέροντα τραγούδια. 

Ο λόγος για την Άννα Ψυχογιού, η οποία μας καθήλωσε πρόσφατα με το “Μάγια θα Κάνω” και έπεται να μας ταξιδέψει σε ακόμα περισσότερα μονοπάτια το επόμενο διάστημα. 

 Η καλλιτέχνιδα μάς μιλάει, μεταξύ άλλων, για την νέα της δουλειά, τον νόμο της έλξης (που έγινε αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής της), καθώς και για το επερχόμενο live που θα πραγματοποιήσει στις 16 Μαρτίου στον Σταυρό του Νότου. 
  
1.Στο καινούριο σου τραγούδι “Μάγια θα κάνω” αναφέρεσαι στην γυναίκα που θα χρησιμοποιήσει οποιοδήποτε μέσο για να κλέψει τον έρωτα της ζωής της. Ως καλλιτέχνης, όμως, ζεις το Τώρα, ή θέλεις και εσύ να μαθαίνεις εκ των προτέρων τις εκπλήξεις της ζωής;

Ε, άμα μιλάμε για τον έρωτα της ζωής. Τότε οφείλεις να προσπαθήσεις για αυτόν τον έρωτα.
Προσπαθώ να ζω τις στιγμές όσο πιο συνειδητά μπορώ στην ζωή μου.

2.Σε πολλά από τα κομμάτια σου κυριαρχούν η χαρά, ο ενθουσιασμός, η λύπη και το στοιχείο της αναζήτησης του εαυτού μας. Σε αυτή την φάση της ζωής σου, ποιο από όλα από τα προαναφερθέντα στοιχεία, έχει εντρυφήσει στη ζωή σου περισσότερο;

Όλα τα συναισθήματα. Δεν αλλάζει κάτι. Πάντα είμαι σε μια αναζήτηση του εαυτού μου και της εξέλιξης μου ως άνθρωπος και ως καλλιτέχνης..

3. Είσαι μια καλλιτέχνης που έχεις δώσει ουκ ολίγες συνεντεύξεις. Ποια είναι η ερώτηση/εις που δεν αντέχεις άλλο να απαντάς;

Πραγματικά δεν μου έρχεται κάποια...

Α.Τι είναι αυτό που σε έχει φέρει σε άβολη/δύσκολη θέση κατά την διάρκεια μιας συνέντευξης;

Οι ερωτήσεις για την προσωπική μου ζωή. Νομίζω δεν ενδιαφέρει κανένα.
Β. Ως άνθρωπος με έντονη καλλιτεχνική επιρροή, πιστεύεις ότι εμείς ορίζουμε την ζωή που θέλουμε ή ο Θεός έχει χαράξει για εμάς ένα συγκεκριμένο μονοπάτι και το ανακαλύπτουμε σιγά-σιγά;

Αυτό που βλέπω στην δική μου ζωή είναι, πως ότι έχω ονειρευτεί έχει έρθει και ότι σκέφτομαι αργά η γρήγορα, γίνεται. Σε αυτό που πιστεύω είναι η δύναμη της έλξης. Σκεφτόμαστε, πράττουμε, γίνεται.

4. Έχεις διαβάσει πρόσφατα την εξής φράση: “Η επιτυχία είναι να μην σταματάς ποτέ και να μην το βάζεις κάτω ποτέ...”». Πότε όμως καταλαβαίνει κάποιος ότι δεν κάνει για τον στόχο που έχει οραματιστεί;

Νομίζω όλοι μέσα μας ξέρουμε γιατί έχουμε γεννηθεί. Στην τέχνη ποιος μπορεί να πει ποιος κάνει και ποιος δεν κάνει; Δεν έχω απάντηση. Θα γινόμουν κριτής και προσπαθώ πλέον να κατανοώ και όχι να κρίνω τους άλλους.

5. Λαμβάνοντας ερεθίσματα και από το εξωτερικό (λόγω της καταγωγής της μητέρας σου από την Σουηδία), ποια είναι, κατά την γνώμη σου, τα πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα της Σουηδίας και της Ελλάδας;
Απλά τα πράγματα, εκεί κάνει κρύο εδώ ζέστη. Είναι ένα κράτος που τα έχει λύσει όλα. Αλλά τι να σου πω,  εγώ δεν θα μπορούσα να ζήσω μόνιμα στην Σουηδία.
6. Πότε αποφάσισες να πεις τέλος στην ζωή των “πρέπει” και των «μη»; Υπήρχε κάποιο γεγονός που σε έκανε να αλλάξεις τον τρόπο της σκέψης σου;

Προσπαθώ αλλά δεν έχει γίνει ακόμα. Σαφώς έχω τα πρέπει και εγώ.
Απλά προσπαθώ να είμαι όσο πιο πολύ ελεύθερη στα πιστεύω μου και στις πράξης της ζωής μου...

7. Στην σημερινή κοινωνία, όλο και περισσότεροι άνθρωποι κυνηγάνε το εφήμερο και την παροδική ευχάριστη, στον ερωτικό τομέα. Για σένα, τι είναι αυτό που θα σε μαγέψει σε έναν άνθρωπο;

Δεν το ξέρω αυτό αν οι άνθρωποι ζητάνε αυτό. Αλλά ότι και να ζητάει ο κάθε ένας από εμάς είναι δικό του θέμα. Είναι το κλικ που δεν έχει με λόγια εξήγηση.

8.Παρ’όλο που είμαστε στο 2020, η χώρα μας είναι γεμάτη από στερεότυπα και ρατσιστικές αντιλήψεις. Πως έχει δημιουργηθεί αυτή η κατάσταση στην Ελλάδα, θεωρείς και πως εσύ την διαχειρίζεσαι;

Ο ρατσισμός είναι η μεγαλύτερη αρρώστια που μπορεί να έχει ο άνθρωπος μέσα του...
9. Στις 16 Μαρτίου, θα σε απολαύσουμε στον Σταυρό του Νότου. Δώσε μας μία μικρή γεύση για το τι θα δούμε στο εν λόγω stage

Ανυπομονώ πραγματικά για την παράσταση στον «Σταυρό του Νότου». Θα είμαι με αγαπημένους μουσικούς που θαυμάζω το ταλέντο τους και χαίρομαι που θα είμαστε επί σκηνής μαζί. Θα περάσουμε από δικά μου τραγούδια του πρώτου μου δίσκου «Ρέντα», που υπέγραψε ο Παύλος Συνοδινός.
Θα πούμε λαϊκά , ρεμπέτικα, σε ήχους και ρυθμούς με κάποιον τρόπο, λίγο αλλαγμένα..
Σας περιμένουμε...

Για να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες για τα επερχόμενα projects της, επισκεφτείτε την στα social media της:

https://www.facebook.com/anna.psixogiou
https://www.instagram.com/anna_psihogiou/



Σχόλια